Felicitem a la alumna de 2on ESO del centre per haver sigut una de les guanyadores del concurs «Casio-Buscamos científicas». Com a premi, rebrà, per part del AMPA del IES el Saler, un xec regal.
Moltes felicitats, Kayla!!

Felicitem a la alumna de 2on ESO del centre per haver sigut una de les guanyadores del concurs «Casio-Buscamos científicas». Com a premi, rebrà, per part del AMPA del IES el Saler, un xec regal.
Moltes felicitats, Kayla!!